dissabte, 23 d’agost del 2008

Shoping

Oh, Déu meu!!! he sucumbit als encants del shoping... aquesta setmana he tingut dues experiències, una d'elles gairebé sobrenatural, amb les compres: vaig estar per primera vegada a la meva vida a "La Roca Village" autèntic paradís dels bojos per les compres. Situat a la Roca del Vallés, es tracta d'una petita ciutat habitada per outlets i botigues de grans marques amb productes de fora de temporada. Ralph Laurent, Burberrys, Thomas Burberry, Tommy Hilfiger, Kipling, Camper, Mandarina Duck... tot allò que algú com jo pot desitjar ho troba en un espai d'un Km. de llargada, un carrer amb botigues a banda i banda, amb preus rebaixats respecte al que es pot trobar a Barcelona.
Com dic un petit paradís. Sí, ja sé, m'he deixat anar per la cultura del consumisme... però sabeu què, per una vegada no m'he sentit culpable!!!

Un altre moment shoping que he viscut aquesta setmana ha estat a IKEA. Necessitava algunes coses per casa (unes estanteries, un recolzapeus pel sofà, i d'altres petiteses) i ara feia molt temps que no passava una tarda en aquest espai del lleure modern. En a
quest cas no m'ha semblat tant paradís, des de la darrera vegada han canviat algunes coses en el funcionament d'aquest centre comercial: allò que es podia agafar a l'autoservei has d'esperar a que t'ho portin i això pot suposar una espera de 20 minuts a mitja hora, però ja se sap els adictes al shoping podem amb això i més.

Bé, sort que no em passa gaire sovint això d'imbuir-me d'aquest esperit que es deixa portar per les coloraines i la crida constant "Compra'm, compra'm, emporta-te'm!!" de 
tot allò que veus en aquests espais. Però de tant en tant serveix per salvar moments de depressió, us ho dic per pròpia experiència.

BOJA PER LES COMPRES!!

1 comentari:

Jes ha dit...

oooooooooooohhhhhhhhhh!!!!!!!!!! no et veia a tu com una boja del shopping!!!!!
Visa prepara't que vaigggggggg!!!!!!!!
PD: ja estic de tornada