dilluns, 27 de maig del 2013

El que som

Som el que ens fa sentir, som el que anem aprenent al llarg de la nostra vida, som el que altres ens transmeten i, sobretot, som el que ens emociona, allò que no sabem com ni perquè ens fa vibrar. És bo recordar-ho i no deixar que les preocupacions i les dificultats del dia a dia ens facin perdre la capacitat de gaudir d'allò que ens agrada i que, per un moment, ens fa posar el nostre pensament en una pantalla de cinema, en un quadre, en unes notes o en un text...

Fa uns dies vaig anar al Palau Robert i vaig veure una exposició amb fotografies de Jaume de Laiguana, fotògraf i director artístic. De Laiguana aconsegueix crear una història a partir d'una imatge, més enllà del glamour dels actors, actrius i models amb els que aquest artista treballa, ens fa viure en altres móns, ens fa partíceps de la seva crítica a la insostenibilitat del sistema actual i ens transporta al món de les estrelles del Hollywood clàssic, com si participessim a les pel.lícules.
Una gran exposició.

Per una altra banda, també vaig poder gaudir d'una exposició sobre Doctor Music, la promotora musical creada per Neo Sala fa més de 25 anys. Imatges dels concerts de grans músics de pop-rock que al llarg de tots aquests anys ens han proporcionat grandíssims moments, Depeche Mode, U2, Dire Straits, ... I, per sobre de tots aquests, Bruce Springsteen, amb qui Neo Sala ha aconseguit convertir-se en la promotora musical de més prestigi d'Europa. Amb aquest músic va arribar a omplir dues vegades consecutives el Camp Nou venent les entrades en temps rècord.
Veient les imatges d'aquests concerts em vaig emocionar, Doctor Music forma part de l'imaginari de la meva joventut, des que als 16 anys vaig començar a veure música en directe fins ara que en tinc 42 he assistit a moltíssims concerts organitzats per aquesta promotora.
Des d'aquí vull agrair a Neo Sala i tot l'equip que ha treballat amb ell i que amb la seva professionalitat ens han fet gaudir de grans concerts i, tot i que eren molt multitudinaris, mai s'ha produït cap incident que pogués causar algun risc per les persones que assistiem als concerts. Sempre han estat molt ben organitzats tenint en compte totes les mesures de seguretat i la facilitat per accedir i sortir del recinte.

Molts records per grans moments viscuts i compartits i el desig de continuar gaudint-ne.

Llarga vida a la música!!