divendres, 30 de març del 2007

Els millors anys de la nostra vida...


Llegia una frase en un diari que em va fer reflexionar: "Perhaps my best years are gone"...
Els millors dies de la nostra vida han passat ja o ens queda molt per gaudir?

Ahir al vespre, parlant amb un amic, vaig fer un repàs recordant els anys de carrera, el perquè vaig estudiar treball social i sociologia després de començar carreres de ciències, el perquè finalment vaig triar la professió que he triat (si en podem dir professió el dedicar-me a respondre d'una manera o una altra a les necessitats dels altres). I recordant els anys a l'escola de Treball Social em venia un somriure: la novatada als de primer en la que vaig participar quan feiem segon, el disfressar-nos de "marujas sin fronteras" per Carnestoltes, l'intercanvi a Berlín, les festes a l'escola, ... Per mi van ser tres anys que em van canviar personalment. També els anys que vaig estar a l'Autònoma. I el temps que vaig treballar al Centre Garcilaso on vam crear el Festival Visualsound de curtmetratges i la gran alegria que em suposa veure el seu creixement i continuïtat. I l'any que vaig treballar a Comissions Obreres tot i que va coincidir amb un dels pitjors moments de la meva vida, la mort del meu pare, el recordo com un any molt intens, on vaig aprendre molt amb les persones que vaig treballar... I ara a la Generalitat...

En fi, no tinc clar si ja he viscut els millors moments o encara me'n queden per viure, espero que així sigui i que encara em quedin instants per gaudir, gent per conéixer i coses per compartir.