dilluns, 26 de març del 2007

Envasat al 8


Fa unes setmanes es va estrenar un programa diari a City TV (ara 8TV), es transmet al voltant de la mitjanit i comenta en clau d'humor les notícies del dia. El presenta Carolina Ferre acompanyada de quatre periodistes joves i, amb un to refrescant, t'informen d'allò que ha passat al llarg del dia.

S'agraeix que algú, al final de la jornada, quan ja estàs pensant en el coixí que tens al llit et faci anar a dormir amb un somriure... Home, està bé mirar "La nit al dia" i escoltar alguna entrevista amb un polític o empresari, però de vegades es fa una mica pesat i, en el cas que no hi hagi una sitcom entretinguda, és una bona alternativa "Envasat al 8".

1 comentari:

Anònim ha dit...

me gusta envasat al 8 desde sus inicios, pero ahora aunque segi mas es un gran profesional y genial, encuentro a faltar lapresencia de carolina ferre, que le daba un aire mas refrescante, ironico y simpastico, daba luz al programa sergi hace lo que puede pero creo que sin carolina como presentadora ha bajado mucho la calidad del programa, sandra no me gusta no encaja para nada, supongo que la ausencia de la ferre se debe a su embarazo, espero que cuando haya parido vuelva al programa la estamos esperando, que le vaya bien el alumbramiento y que tenga un bebe tan guapo como su madre, pues al padre no lo conozco. besos.