dijous, 3 de juliol del 2008

Espanya i l'Eurocopa (2)

He seguit l'Eurocopa, sobretot els darrers partits, i reconec que he gaudit del bon futbol que ha fet la selecció. Vaig veure la final amb un grup de gent a un bar, en pantalla gran, em vaig emocionar quan van guanyar, sobretot pel record generós que algun dels jugadors van fer d'altres jugadors que en d'altres campionats van tenir mala sort, com Arkonada, o que ja no hi són, con Puerta. 
I vaig enviar un missatge a alguns amics per compartir aquell moment i, sobretot, vaig tenir present al meu cosí Jorge, un gran futboler i culé.

No sé si tinc sentiment nacional espanyol o català o tarragoní, o què, però el que sí sé és que amb el meu pare vaig compartir molt bons moments en el Camp Nou i davant la televisió veient el Barça i la selecció espanyola, i que el diumenge el vaig trobar molt a faltar, recordant el robatori que va suposar el partit contra Corea als quarts de final del Mundial de 2002, el darrer partit que vaig poder compartir amb ell...

Llarga vida al futbol, millor dit, al bon futbol.