dimecres, 17 de desembre del 2008

Sopars de Nadal

Feia temps que no anava a sopars multitudinaris, els darrers sopars de Nadal havien estat amb els amics o amb la família però màxim 15 persones. En els darrers dies he tingut ocasió de participar en 2 sopars on assistia molta gent.

En el cas de Ludicum, un grup de gent que ens hem conegut a través d'internet i que ens agrada sortir i compartir activitats culturals, va ser força entretingut, vam fer amic invisible (alguns regals eren molt curiosos, d'altres molt "picants"). Vam ser 40 persones per sopar, i vam riure força amb les pintes que teniem alguns amb gorrets de Papa Noel i "cuernos de reno". Després de sopar vam anar a La Fira, local de nit al que jo no anava des feia molts anys i que és molt curiós perquè està decorat amb els ninots i atraccions de l'antiga Sala de Atracciones Apolo (en aquest espai actualment es troba la Sala de concerts Apolo), la música està força bé i es pot ballar.

Ahir vaig estar a un altre sopar multitudinari, en aquest cas amb companys de la feina, millor dit, amb companys i alts càrrecs del Departament de Governació i Administracions Públiques. No es comparteix taula habitualment amb un Secretari General, dos Directors Generals, dos Subdirectors i d'altres càrrecs de rang inferior... Jo vaig coincidir a la mateixa taula amb diversos d'aquests alts càrrecs, al principi em va fer una mica de respecte però després, veient la relació cordial que s'establia, vaig poder parlar i fer propostes de millora per les Oficines i equipaments de la Secretaria d'Acció Ciutadana, a banda de parlar d'altres temes més intranscendents.
S'agraeix molt poder tenir aprop persones que són responsables de la teva feina i poder compartir estones disteses amb elles. Per aquest motiu agraeixo molt a l'actual Secretari d'Acció Ciutadana, Josep M. Civis, que tingués aquesta iniciativa.
Jo vaig gaudir molt per tenir l'oportunitat de coincidir amb companys que estan a d'altres oficines i equipaments o a Serveis Centrals i que és molt difícil compartir espais habitualment amb ells.
Tant sols us dic que vam acabar cantant cançons en un karaoke i ballant fins ben entrada la nit...

1 comentari:

Jes ha dit...

Ei què passa amb les banyes de reno???? jejeje si portaven picarols i tot!!!!