diumenge, 6 d’abril del 2008

Viure Barcelona!!


Els amics, sobretot, i aquells que fa temps que em coneixeu sabeu la capacitat que tinc per generar activitat per mi mateixa... quantes vegades us he "enredat" per anar a veure a Ismael Serrano o una sessió de curts o aquella pel.lícula de "cine de lo real", ... en fi, que ja se m'havien acabat les frases convincents per arrossegar a la gent amb mi a certes propostes.

Però fa uns mesos vaig fer un dels millors descobriments de la meva vida: a Barcelona hi ha gent que també genera molta activitat!! sí, ja sé que resulta impossible superar-me però és cert, hi ha d'altres bojos de la cultura com jo que no saben estar-se quiets.

Tot i les meves reticències a conéixer gent per internet em vaig engrescar i vaig connectar amb la gent de Ludicum, un lloc que és una veritable mina per aquells qui ens agrada gaudir de la cultura. Ha estat una troballa immillorable. És un luxe trobar gent amb la que compartir les teves inquietuds culturals i socials i passar estones molt agradables.

Sempre queda molt fer fer i molt per gaudir, especialment en una ciutat com Barcelona. Us convido a conéixer-ho...

3 comentaris:

ariadna ha dit...

jo sóc la que vas enredar per anar a l'Ismael Serrano!!

boja per la Katherine ha dit...

Ari... bé, enredar, enredar... bé que et va agradar, eh?

Jes ha dit...

Laura, nosaltres sí que vam fer una bona troballa amb tu.