diumenge, 11 de maig del 2008

Myspace

Fa dos dies que he entrat al món de Myspace, per aquells qui ens agrada la música és una veritable mina. Pots trobar informació sobre grups de música, concerts, presentacions de CD i DVD, ... Jo m'he creat un perfil propi a aquesta pàgina www.myspace.com/k_hepburn però encara no estic massa posada (Ari ajuda'm!!).

La meva idea és donar a conéixer aquells músics que vaig descobrint en els concerts que es programen al Santutxo, l'Astrolabi, la Sala Zacarías, la Sala Vivaldi, ... I Espero en un temps poder gaudir de tots els avantatges d'aquest món particular que és el Myspace.

2 comentaris:

Jes ha dit...

:(
t'havia posat un comentari i ja no hi és!!!!!

Jes ha dit...

ups! em sembla que havia fet visualitzar en comptes de publicar!!!!!
se't troba a faltar!!!!!

petons